Aftellen!

27 augustus 2017

De opwinding slaat toe. Op 4 september is het zover. Dan stappen we op onze racefietsen, op reis met als eindbestemming: Casa Arroyo de la Montaña, in Alora, vlak bij Malaga, Zuid Spanje. Het huis en B&B van onze vrienden Nel en Jeroen, http://casa-arroyo.nl. Het doel is fantastisch. Volgens ons reisschema verwachten we op 18 oktober aan te komen. Vliegen gaat sneller maar het gaat vooral om de reis daar naar toe. Wat zullen we dit jaar meemaken? Welke bijzondere ontmoetingen komen op ons pad? Krijgen we met tegenslagen te maken? We gaan het beleven. De schatting is dat we 3210  fietskilometers af moeten leggen. Rome was vorig jaar 2310 km.

Mijn zus Ingrid gaat net als vorig jaar de eerste drie dagen onze auto rijden. Dan kunnen we de hele dag samen fietsen. Daarna gaat Adri elke ochtend eerst de auto naar de volgende plaats van overnachting brengen. Hij stapt dan op de fiets en fietst mij tegemoet. Halverwege treffen we elkaar en dan fietsen we het laatste stuk weer samen.  ​Aan het eind van de reis zal Jeroen ons tegemoet komen en onze auto rijden zodat we de laatste dagen weer helemaal samen kunnen fietsen. Dat we onderweg ook nog de nodige support zullen krijgen staat vast maar dat lezen jullie wel in ons blog.

1. Janneke:
    31 augustus 2017
    Dag Petra en Adri, ik wens jullie een heel mooie reis en ben benieuwd naar al jullie ervaringen. Hartelijke groet, Janneke
  2. Rianne Klinkhamer:
    31 augustus 2017
    Zet hem op! en heel veel plezier gewenst! Kijk uit naar jullie verhalen :-)
  3. Hanneke:
    31 augustus 2017
    Ga graag door jullie ogen gezien, weer mee op de virtuele reis.
    Wens jullie een mooie tocht , gezellige ontmoetingen onderweg, geen panne en ongemak,vooral veel plezier.
    Hoop dat het echt genieten wordt, met aangenaam fietsweer.
    Good luck!!
  4. Henk Waalkens:
    1 september 2017
    Dag Petra en Adri
    Wat een leuk avontuur, ik wil me graag door jullie verhalen laten inspireren.
    Gebruiken jullie de route van Benjaminse?
    Veel plezier en geniet ervan !!!
  5. Ingrid:
    1 september 2017
    Wat een eer dat ik er de eerste drie dagen weer bij mag zijn!!! Veel plezier met de laatste voorbereidingen
  6. Tjipke:
    2 september 2017
    Heel gaaf! En heel veel fietsplezier!!!
  7. Margriet:
    3 september 2017
    Lieve Petra en Adri, heel veel goeds toegewenst op jullie reis naar het verre zuiden. Ik zal het leuk gaan vinden jullie weer te volgen op jullie tocht. Margriet
  8. Bob Hendriks:
    4 september 2017
    Beste Petra en Adri

Bijzonder goede reis toegewenst op de ‍♀️ richting zuid Spanje! Leuk dat jullie in na de tweede etappe een stop in Eindhoven maken. Goede reis en tot morgen, groet aan de volgauto Ingrid ! Goede fietsdagen de eerste twee dagen en tot morgen. Groet neef Bob
  9. Bert Windmeijer:
    4 september 2017
    Het "Grote Avontuur" is dus gestart !
    Van harte alle goede wensen dus o.a.
    Altijd wind mee
    Geen pech
    Altijd mooi weer
    Maar vooral hèél veel plezier !!
    Lieve groetjes Pa